perjantai 3. heinäkuuta 2015

Mitä sillä päällä, kun kaulallakin pärjää!


Kituliaasti kasvanut syreeni, jonka sain pikkuisena
taimena Oulunsalosta, kukki vihdoin.
Taidankin leikata sen puumuotoon.


Narsissivuokko näyttää pitävän puolivarjoisesta paikastaan
ja on kukkinut suurena puskana.
En arvannutkaan, että siitä tulisi noin upea kukkapuska!


Kortteja lupasin laittaa näytille ja nyt niitä tuleekin pläjäys.
Talvella kortteiluinto oli kadoksissa, nyt ei malttaisi muuta tehdäkään.


Noita stansseja olen kokeillut.


Löysin Roista viimeksi käydessäni hyvät värit, joita voin
käyttää "vesivärimäisesti", pidän niistä,
.


Tämän idean nappasin Sarilta, FinnStamperin blogista,
ihan keväinen olo tulee kuvasta, vai?


Saattaahan se mustikka kukkia hieman oudoilla kukkasilla?
Kertovat muuten, että mustikkaa on tulossa,
tulisikin, nyt minulla olisi aikaa poimia.


Tämä kortti taisi talvelta jäädä näyttämättä?


Tästä pojasta itse pidän.


Tällaisen perhoskortin laitoin kiitoskorttina hammashoitolan väelle,
olemme tehneet yhteistyötä monet vuodet.


Tämä onnitteluversio voisi olla monelle sopiva?


Hääleimasin on minulla ollut jo kauan, nyt vasta sain tehtyä sillä 
ensimmäiset kortit.
Ensimmäisenä hehkuva keltainen.


Sinisenkin tein, tässä punertava versio.


Netistä ladattavista kuvista tein muutaman kortin, nyt sain
käyttää pitsejä, joita olin pikkuhiljaa hankkinut erilaisia.


Ovatkos nämä vintagea, vai?


Kuviokansiota käytin niin, että laitoin värin siihen ja
mankeloinnin jälkeen väri näkyi taustassa.
Kokeilin.


Pitkiä kortteja en olekaan vähään aikaan käyttänyt,
nyt tein hääkortteja niihin.


Jos kysyisit, mistä olen ostanut nuo sormukset, enpäs muistaisi,
niin kauan ne ovat minulla olleet.


Hääonnitteluleimasimen olen hukannut ja nyt minulle
on tulossa uusi.
Tekstileimoja sisälle laitettavaksi minulla kyllä on.


Vaikka kortteja on tullut tehtyä, olen liikkunutkin.
Sykettä ei helposti saa nousemaan, joten olen ottanut
pyöräillessä isommat vaihteet käyttöön.
Hexa arveli, etten ollut tarkoituksella näyttänyt
vauhtiani heti alussa.
Hienosti hän on pyöräillyt kanssani.
Huomiselle päivälle hän olisi varannut neljättä 
suolahuonekertaa, mutta se ei onnistunut.

Jos minun kyhmykutinani on kurjaa, 
on tuo atooppinen ihottuma vielä kurjempaa, 
kortisoonivoiteita, perusvoiteita, nyt Lomatuell rasvasiteitä
ja aina hirvittävä kutina ja ihon kesiminen.

Eilen oli lämmintä, tänäänkin, vaikkakin pilvistä.
Illaksi on luvattu sadetta, ehkä ukkostakin.

Kävin hierojalla ja hänen muistilokeroistaan on tuo
vanha sanonta pään tarpeettomuudesta.
Käy moneen kohtaan ja monesta ihmisestä, 

Sain Delkasilta lahjan käydessäni siellä
kulmia hoidattamassa ja nyt antoi Mirja
 pansuunille siirtymislahjan,
suurkiitokset, ystävät, ilahduttamisestanne!
Ihanaa, että olette olemassa.

Teille kaikille: ihanaa kesää, muistakaa, jokainen päivä,
jokainen ihminen, jonka kohtaatte,
ovat ainutkertaisia,
halauksia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Iloitsen kommentistasi!